Jordens undergång 21/5

Då var det dags igen för jordens undergång. Vet inte hur många gånger man har varit med om det men det är ju ett antal. En gammal man säger att på lördag går jorden under då de kommer att ske en massiv jordbävning. Varför? Jo, för att det var 7000 år sedan Noak seglade ut med arken och 7000 år är vad gud har gett mänskligheten. Kl. 18.00 kommer vi att få uppleva en jordbävning vi aldrig skådat förut. Den kommer att öppna upp alla gravar och kropparna kommer att förhärligas till andliga varelser och komma till himlen. Mannen har ingen plan B för att han är 100 % säker på att detta är vad som kommer ske.

Jag tycker att alla där ute borde ägna sina sista dagar åt att tycka synd om mig som bara hann bli 20 år. NOOOOT! Stackars man, vad besviken han kommer bli när det inte smäller kl 18.00 på lördag. Då spränger han väl troligtvis sig själv i luften i hopp om att vi ska tro att han var den enda av oss som kom till himlen. Undra vad människorna som tror helhjärtat på detta gör dessa fyra dagar? Måste ju vara heeeelt sinnessjukt att planera sina fyra sista dagar i livet. Vad ska man hitta på? Jag är glad att jag inte är en av dom som behöver göra det en regnig tisdagskväll som denna, är ju redan lite halvdeppig som det är pga det härliga svenska vädret!

Om jag inte hinner skriva innan lördag 18.00 så får vi säga R.I.P Photz.blogg.se, eller snarare, ni som inte redan har sagt det kan ju göra det. / Jen


Kommentarer
Postat av: Ma

Jag gillar inte domedagsprofeter, bort med demm.Puss Ma

2011-05-17 @ 21:52:50
Postat av: Ma

Jag gillar inte domedagsprofeter..Puss gumman

2011-05-17 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0