Söndag, en bra sådan.

En sten har fallit av mina axlar. Behöver inte tänka mer på plugg längre, för jag stannar på världens bästa jobb i minst en termin till. Känns så jävla bra. Men när ett problem försvinner uppkommer ett annat. Ångest inför att jag inte har tagit körkort än smyger sig på rätt ofta nu faktiskt. Ibland tänker jag inte alls men när jag börjar tänka blir jag sjukt stressad. Varför egentligen? Jag vet inte. Kanske mest för att alla mina kompisar har tagit/håller på att ta och jag ligger rätt långt efter. Känns som att jag har svikit mig själv vilket inte är en rolig känsla. Men världen går inte under för det! För på torsdag är det midsommar vilket betyder feeeest! Åh, vad jag längtar.

Grattis till min boo som har fyllt 25 år, och i samband med det har spenderad 1/5 av sitt liv med mig, låter ju helt sjukt! Men så är det och är jävligt glad för det :) Jag älskar dig. / J


Kommentarer
Postat av: Ma

Sätt i gång, om du gör det nu så här du kk till hösten! Ma

2011-06-19 @ 21:13:38
Postat av: mallan

KK till hösten <3

2011-06-20 @ 12:03:32
Postat av: barr

kk snart!

2011-06-29 @ 11:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0