Måste skriva av mig lite.

Varför blir allt så svårt helt plötsligt? Mitt liv har varit jävligt simpelt egentligen, allt har bara flutit på hela tiden. Har inte stött på några större hinder på vägen men när jag helt plötsligt har möjligheten att välja väg, då blir det problem. Jag skapar problem. Och mina problem är väldigt små i jämförelse med andras, men eftersom att jag har levt smärtfitt så blir mina små problem stora för mig. Jag ska avgöra min framtid, nu. Ska jag fortsätta arbeta eller satsa på en utbildning? Jag vill bo med min pojkvän, jag vill arbeta, jag vill plugga, jag vill leva, jag vill spela innebandy, jag vill umgås med mina vänner och min familj, jag vill ta körkort. Jag vill göra det som känns rätt, men helt plötsligt känns allt lika mycket rätt och fel. Vad gör man när man inte vet vad man ska göra? Ibland önskar man ju bara att livet var planerat åt en. Om någon kan berätta för mig hur jag ska göra, you're more than welcome. / J


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare som börjar på M

Du är så fin. Om du blir Amerikas kommande president eller flippar burgare på Donken har egentligen ingen betydelse. Bara du känner att du känner att du lever i nuet och inte tänker "jag skulle nog ha gjort så istället..". Och gud vad lätt det är för mig att säga så, jag som knappt blivit könsmogen och som precis vågat mig på att cykla utan hjälm, men oavsett vilken ålder man befinner sig gäller det på något sätt att försöka att ignorera tidspressen och istället njuta av att man mår bra för stunden. Antingen det, eller så kan man äta choklad. Det löser alla problem, lovar! Titta bara på mig :D Man ser tydligt att jag veeeeerkligen njutit av choklad. Så.. Fortsätt le :) det är du bäst på <3 och innebandy, men nu räcker det med smörandet. Hehe :)

2011-06-15 @ 21:12:36
URL: http://mkelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0