Back on track - Sundsvall 27/7 - 31/7

Jag har varit upptagen med att leva livet om ni ursäktar. Men nu är jag back on track igen. Börjar den nya bloggeran med bilder från världens mysigaste fem dagar med älskling och hans päron i Sundsvall. Har haft det supermysigt och ångrar inte en sekund att jag följde med. Sen har jag återigen övertygats gång på gång om att jag har världens bästa pojkvän. Du är obeskrivlig. Här kommer en liten bildbomb från dagarna som gått. Är riktigt nöjd med många bilder så det var kul att sitta och fibbla med dom. HELT OREDIGERADE, not. Man är ju bara mänsklig. Tack Samuel, Ronny och Yvonne för en toppenhelg! / Jen



Kommentarer
Postat av: carreoline

första bilden på er var jättejättejättejätttefiin!!!!

2011-08-29 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0