Hej Januarilönen

Har nog aldrig varit så rik i hela mitt liv som nu, känns underbart. NÅÅÅÅÅÅT!
Leva på nudlar och vatten denna månad, check. Köpa bussremsor istället för accesskort för att
inte förlora pengar om jag inte åker för mer än 690 kr, check. Inte spendera en krona på kläder
 (good luck till mig själv), check. Och affärerna börjar med vårkläder, inte lätta tider alltså.
Finns så mycket jag vill haaaaaaaa. Och så säger folk att man ska tänka på barnen i Afrika
som inte har någonting. Men jag måste väl ändå finna mig i den sitationen jag lever i? Jag
älskar kläder. Och när jag har pengar, köper jag kläder. Jag vet mycket väl att dem skulle
kunna användas till så mycket annat viktigare, men kläder är najs. Kläder är kläder.

/ J


Kommentarer
Postat av: Samme

Du fick ju en väldigt fin mütze förra månaden iallafall hun :) Dessutom så får du ju faktiskt middag hemma. Sen är det ju alla hjärtans dag i februari också, så du ska nog klara dig :)

<3 love youuu!

2011-01-25 @ 18:07:22
Postat av: Mamma

2011-01-29 @ 14:26:15
Postat av: Anonym

Jag lovar att du inte behöver svälta o frysa gumman.

2011-01-29 @ 14:27:01
Postat av: Jen

Jag vet mamma :)

2011-01-30 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0