Rutin

Har tänkt på hur jag ska kunna uppdatera dagligen när jag inte har någon som helst
fantasi eller inspiration. Får helt enkelt följa en lista punkt och pricka så jag skriver
något varje dag :) Vill ni att jag ska skriva om något mer, hojta! Här är den: 

Dag 01 – Saker ni inte visste om mig
Dag 02 – Det här åt jag i dag
Dag 03 – Det här får mig att gråta
Dag 04 – Min dag
Dag 05 – Mitt bästa köp
Dag 06 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 07 - Detta lever jag för
Dag 08 – I min (hand)väska
Dag 09 – Den här veckan
Dag 10 – Detta ångrar jag
Dag 11 - Det roligaste jag vet
Dag 12 – Det här upprör mig
Dag 13 – Det här får mig att må bättre
Dag 14 - Min bästa utlandsresa
Dag 15 - Min bästa idrottsresa
Dag 16 – Mina rädslor
Dag 17 – Min favoritplats
Dag 18 – Det här saknar jag

Jag börjar idag! / J


Kommentarer
Postat av: Ma

Puss gumman, du är bäst. Ska bli så roligt att följa din plogg. Du kan skriva om dina drömmar...

2011-02-11 @ 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0