Dag 7 - Detta lever jag för

I förrgår skrev jag inte för att jag inte hade lust utan för att jag inte hann.
Hade tråkig outfit också så jag byter gärna den dagen när jag har något roligare på
mig. Igår skrev jag inte för att jag inte hann heller. Sånt e livet! Men å andra sidan får ni
ju två inlägg på en dag nu, woho! Jävla lyx. Igår skulle jag skrivit om "Det här lever jag för",
så det får jag göra idag. Jag är inte så djup som person som blir nog rätt ytligt, men det blir
nog bra ändå! Lite mys sådär. Here it goes!

Min familj

Vad annars? En familj är en familj, det kan man aldrig förneka. Jag förstår dem som
inte har bra relation till sina föräldrar men det har jag, och till min bror. Som jag visserligen
inte träffar så ofta men när vi ses är det bra. Har sagt enda sen jag var liten att jag aldrig vill
flytta hemifrån. FÖRLÅT MAMMA OCH PAPPA! Men det vill jag. Inte för att slippa er utan för att
jag vill klara mig själv. Men skulle nog aldrig kunna flytta utanför Stockholm bara sådär, vill
ha min familj nära när jag behöver dem. Love ya!

Mina vänner

Vad är man utan sina vänner? Typ ingenting. Iallfall inte när man har dem bästa vännerna
som möjligtvis går att hitta. Jag är omringad av så jävla många goa människor så det är
inte sant. Vet inte vad/vem/var jag skulle vara om jag inte hade haft er, ni vet vilka ni är.
Så stort tack till alla som orkar vara min vän :) Och tack för att jag får vara er <3

Min pojkvän Samuel

5 år med världens underbaraste man. Skulle vara väldigt konstigt om jag sa att jag inte
lever för honom. 5 år av sitt liv när man inte är mer än 20 år, det är jävligt lång tid, och
det har varit en jävligt bra tid. Han är en pusselbit i mitt liv som passar jävligt bra in. Han
ingår också i kategorin Mina vänner för han är också en av mina bästa vänner. Tack för
dessa fem år och många år till. Älskar dig villkorslöst.

Innebandy

Jag har spenderat min fritid i 12 år på denna idrott. Det är ju inte bara en idrott, det är
ju så sjukt mycket mer. Allt runt omkring, alla vänner, alla upplevelser. Jag blir rastlös när
jag inte får spela innebandy så vet inte hur jag skulle må om jag av någon anledning inte
fick spela längre. Jag kommer spela tills jag skrumpnar, det är jag säker på.

Mig själv

Man måste väl leva för sin egen skull också? Jag lever för att lära mig nya saker, för att
utvecklas, för att bli en bättre människa. Vore ju hemskt att ligga på dödsbädden och tänka
att man bara har levt sitt liv för andra, eller genom andra. Och vad det nu än blir av mig, vet
att min moder är lite orolig, så kommer jag må bra. Det ska jag se till.

/ J

  


Kommentarer
Postat av: Ma

Jag är inte orolig..vill bara att du hittar ett yrke som du verkligen brinner för. Puss moder

2011-02-13 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0