Dag 12 - Detta upprör mig

Melodifestivalen

Det handlar inte längre om att ha en bra låt och att ha ett bra framträdande, utan det handlar om att
vara så känd som möjligt och så omtyckt av svenska folket som möjligt. Idag blev jag dock glatt
överraskad när Shirley's angels inte gick till final! Schlagerdrottningarnas schlagerdrottning gick till
andra chansen, it made my day. Samuel kom också fram till dagens look alike och det var faktiskt
riktigt likt på scenen.





Back to buissness. Hur bra var Brolle förra veckan? Not good at all. Kunde inte slita blicken från
hans hand, han har nog tagit det lite väl bokstavligt när han hörde att man måste handskas med
publiken. (Sjukt stolt över min klisché) Saade är ju saade, han var väl duktig men inte sådär
överdrivet! Kommer ni ihåg hon som sjöng trying to recall för massa år sedan? Någon lärare som
hade skrivit sin låt själv och sökte in på skoj. Hon var så jävla äkta och hennes låt var och är fortfarande
sinnesjukt bra. DET är melodifestivalen. En festival där vanliga människor får chansen att visa vad
dem går för och nå ut till svenska folket. Kempe tillexempel, som hade skrivit låten till tre av de åtta
bidragen idag. VARFÖR KAN INGEN KOMMA MED NÅGOT EGET? Böööh. Ändå kollar man vecka efter
vecka. Sedan när det kommer till Eurovision har det blivit någon jävla klantävlig. "Vårt grannland sög,
men vad gör man inte för sina medkämpar."
Halleluja. Pernilla Andersson - Desperados <3

Lagg på COD

Japp, sådant som jag blir riktigt irriterad på, trot eller ej. När Call Of Duty hackar. Nu tror ni säkert
att jag är en sådan som sitter uppe hela nätterna och dricker Joltcola och äter panpizza. Men nej,
då har ni tagit helt fel. Jag kan dock referera till min vän Fia Playstationkungen Ununger. Playstation-
kungen är såklart ironiskt när hon mer ser ut som om hon sitter på något jävligt varmt när hon spelar. 

Mig själv

Ja, jag kan faktiskt uppröra mig själv ibland. Dels när jag gör sjukt dumma saker, men också när
jag inte gör något alls fast jag borde. Men det är ju inte alltid lätt att veta om det är bättre att skita
i att göra vissa grejer eller om man helt enkelt ska ta tag i det. Så uppröra sig själv får man göra
ibland utan att anklaga sig själv. Kan bli trött när jag sitter och väntar på något tv-program sen
visar det sig att jag är en timma för sen i tablån. Typiskt Jennifer-problem. "Mina problem är
för små för att räknas som problem."

Krig
Rika, giriga människor
Elaka människor
Misshandlare
Våldtäktsmän
Oansvariga föräldrar
Hemlöshet
Arbetslöshet
Kollektivtrafiken
Den långa vintern

Och sist men definitivt inte minst, Ove Sundberg.
Vilken avskyvärd man. / J


Kommentarer
Postat av: Playstation kungen

det är inget fel att vara lite inne i spelet, ni andra ser ju ut som kålrötter när ni spelar :O

2011-02-20 @ 10:49:07
URL: http://enismeten.blogg.se/
Postat av: Samme

Fan vilken grym look a like...måste varit en världsstjärna som kom på den.



Peace

2011-02-20 @ 10:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0