Big Brother 2011

Igår satt jag och min kära man bänkade framför TVn eftersom att det var dags för Big Brother 2011,
 årets händelse! Om man inte har ett liv. Dem två första personerna som skulle in var en 39-årig kvinna
 som var komiker, verkade asball. Och den andra var en snubbe som verkade rätt slapp och en sån som
inte bryr sig om någonting. Han skulle visa  sitt bästa dancemove och körde veven, säger ju rätt mycket
bara det. Dem gick in och kollade in huset. Sen kommer den tredje, 20-årig kille från Stockholm.
Nicky-Stockholm kallade han sig, tror knappast att det var andra som kallade honom det. Det gick
 iallafall inte mer än fem sekunder och jag ville kräkas, fy vilken.. vet inte ens vad jag ska kalla honom.
UUUUSCH! I hans presentationsvideo började han med "Jag är en sex-addict, jag har sex 5 ggr i veckan."
Alla som jättegärna ville veta det kan ju räcka upp en hand! Åh vilket slisk. Sen kommer han in i huset,
och då trycker Gry på knappen och säger att dem har missat att kolla in badrummet. Då går dem tre in
tillsammans, och det första han säger är "Shit! Det här är fan värre än hos min farsa. Hoppas han inte
sitter i publiken, då hade han blivit lack!"
Alltså vem säger något sånt? Kan du inte bara uppskatta att
du har stans fräschaste badrum, kan kanske skippa att säga att din farsa har det näst fräschaste.

Jag kommer inte kunna titta på grund av honom. Han har förstört mitt liv mellan 22 - 23 varje vardag.
Det ska han få faa-an för. Nej, men jag får väl zappa över när han syns i bild, vilket jag har en känsla
av att han kommer göra 75 % av det som visas på TV.

Sen var det ett par som skulle in som inte fick avslöja att dem var ett par inne i huset. Fatta vad
skumt det måste kännas? Tjejen gick in först, sen kom killen. Då stod hon där inne och väntade
och hälsade på honom som om det var första gången dem sågs. Skulle få panik. Är ju som att man
är instängd i sig själv plus i huset. Man får liksom inte visa vem man är. Får se hur bra dem klarar
av det. Jag ska iallafall vara en trogen tittare denna vecka sen får jag se om det är värt att se.

 Bloggen kommer få en renovering då min kära vän Amanda har beslutat att sluta skriva, vilket
hon iofs gjorde för länge sen. Så headern blir ny här någon dag framöver. Och ni som inte har
hittat till Fias blogg ännu, här är den! >> http://enismeten.blogg.se << OSYNLIG! Damn.

/ J


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Skönt med en review av Big Brother. Jag är dålig på att följa det så jag litar på att hålla mig up-to-date med hjälp av dina kommentarer :) Bra träning igår!

2011-02-22 @ 12:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0