Spring för livet

Nu var det dags igen. Tiden vi alla fruktar, även fast vi lovar oss själva att vi ska bli bättre varje år. "Jag ska ut och springa när det är torrt ute." Vet inte hur många gånger jag har sagt det och inte lyckats genomföra det vidare väl. Men nu är det annorlunda. Jag har köpt korvskinn, trodde aldrig jag skulle sätta på mig ett par sådana och ge mig ut i samhället men nu ska jag det. Blev ett par riktigt sköna Adidas och ett par nya skor också. Får hoppas att skorna inte sviker mig som mitt förra par gjorde. Och förresten, jag älskar min pojkvän, mina kära vänner (ni vet vilka ni är) och min familj (ni vet förhoppningsvis också vilka ni är) massor massor massor.







Kommentarer
Postat av: Cizzi

Hahahahaha, då kan du nu klassificera dig som "löparnörd" ;)

2011-04-05 @ 12:33:54
Postat av: Elli

bara börja löpa med mig ;) jag är redan ugång :D

2011-04-05 @ 19:34:19
URL: http://ellimungo.blogg.se/
Postat av: Ma

puss min dotter ma

2011-04-09 @ 09:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0