Sony Ericsson Xperia Arc

It is finally mine! Efter att en viss Caroline Stenström köpte den kunde jag inte motstå längre. Min gamla HTC var det något seriöst fel på så det är skönt att slippa den. Här om dagen undrade jag varför alla mina sms hamnade underst i konversationerna och inte i rätt ordning. Då var det tydligen 19 oktober år 2013 på min mobil. Hej så det kan gå! Men nu har jag iallafall en ny och jag är precis lika nöjd som vanligt när jag köper nya prycklar. Jag har dock upptäckt största misstaget i deras nya reklam. Ni vet den där TVapparaten som snackar om att hans roomate har hittat en ny lekkamrat, vilket är Arcen. Det som händer är iallafall att dom filmar en kille som sitter i soffan och pillar på sin nya mobil. Dom filmar honom bakifrån så man ser att han sitter och scrollar med fingret på skärmen. Sen när kameran kommer närmare överförs fokuset till TVapparaten så man tänker inte så mycket på killen. Men då sitter han och scrollar, men det händer ingenting på skärmen, och han fortsätter, och då går skärmsläckaren på, hah. Sikken touch alltså.





Och jag kan äntligen ladda hem appar, gosh! Det är ju en hel djungel, fast det är ju bra att dom har en kategori som heter "Gratisprogrammens topplista" för jag skulle aldrig betala för en app som något annat snille sen sitter och tjänar miljarder kronor på. Nej, så lätt ska man inte bli rik. Egentligen är jag bara bitter för att jag inte är lika smart som dom men det säger man ju inte. Fast det sa jag ju precis. / JEN


Kommentarer
Postat av: caroline stenström

BIG LIKE.

2011-04-12 @ 21:31:50
Postat av: Samme

Big tasty :) <3

2011-04-14 @ 20:57:51
Postat av: Ma

lyxkonsumtion...

2011-04-16 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0