Nattliga tankar

Skulle försöka sova, men hamnade här. Inga mysiga sms från älsklingen ikväll,
som är på något ståhej med jobbet. Så jag får skriva av mig här istället. Ser fram emot
denna helg väldigt mycket. Lugnt imorgon med Sammie, behövs verkligen. Match på lördag,
ser fram emot matchen såklart men nästan lite mer bussresan. Jag älskar bussresor! 609an
och 178an är min favvo. Bara sätta i lurarna och drömma sig bort, bäst. Men på lördag är
det inte en sån buss, utan då är det en innebandybuss, och kan ju typ inte bli bättre än så.

Apropå lurarna. Robyn - Hang With Me är den grymmaste låten just nu.

Gud vad jag babblar. Men det måste man väl få göra ibland? Blir lätt så här på kvällen
när man sitter här ensam och inte kan sova. Man tänker för mycket, och då tänker man att
man inte ska tänka och då kan man ändå inte sova för att man tänker för mycket, visst?
Jag ville mest bara säga att det finns så mycket som jag älskar. Och jag borde inte vara bitter
över någonting egentligen, så länge jag har min familj, Samuel, mina vänner och innebandyn.
Man tänker för ofta på vad man inte har istället för att tänka på vad man har.

Nej, nu ere slagg innan jag babblar bort mig själv. / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0