Jobbigt att jobba?

Två dagar som gympalärare för 1or - 4or ger mig rysningar, men som alltid sker
något som förvånar mig positivt. Detta något inträffade idag när en blond liten tjej kom fram
till mig och frågade varför min cykel var lika lång som jag...

Hon - Så vad heter du?
Jag - Amanda.
Hon - Jaha, hur gammal är du då?
Jag - (suck) jag ska fylla 19.
Hon - Då är du lika gammal som min storebror Erik.
Jag - Vad heter han i efternnamn då?
Hon - Åberg.
Jag - Han har jag spelat i samma fotbollslag som.
Hon blir tyst ett tag, kollar på mig med lite för stora ögon och en sekund
senare tappar hon böckerna i marken.
Hon - ÄR DU DEN AMANDA!?
Jag - Ja, jag su ju nyss det.
Hon - Jag är döpt efter dig i mellannamn.
Jag - Wtf..?

/A,


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAAHA ÅBERG HAHAHAHAA

2010-09-10 @ 23:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0