Det var inte igår!

Hej Bloggen. Har verkligen inte haft tid över för dig. Jag är ledsen, och det ska aldrig upprepas.

Hej alla ni andra. Jag har fyllt 20 sedan sist. Linda har fyllt 20 sedan sist. Therese
har fyllt 19 sedan sist. Lovisa har fyllt 20 sedan sist. Fått massa fina presenter sedan sist.
Har jobbat på dagis sedan sist. Har tränat massa innebandy sedan sist. Har varit med
min älskling sedan sist. Har varit med mina vänner sedan sist. Har levt sedan sist, helt enkelt.

Imorgon gäller det. Herre jössene, vår serie drar igång. Känns som det var evigheter
sen nyss. Det är bara att gasa på nu TFC, inget annat finns på kartan. Vi kan det här. 
 
Fan vad skönt det skulle vara om man satt och filosoferade hela dagarna, då kunde man
sätta sig här en gång om dagen och skriva ner 4000 ord på 2 min. Men nu är det så att jag
är en väldigt ofilosofisk person som undviker att tänka på saker som är större än mig själv
vilket innebär att jag är jävligt enkel och inte har så många tankar som snurrar i huvudet.
Eller så kan man ju göra som storbloggarna gör, och tydligen lyckas med, att berätta vad
man åt till frukost, vad man gjorde sedan, vad man åt till lunch, vad man gjorde sedan,
vad man åt till middag, och vad man hade på sig medan man gjorde alla dessa saker.
Me don't like.

Snart ska jag köpa mitt nya objektiv. Canon EF-S 10-22 blir min nya bebis. Då ni,
då kommer det komma upp bilder stup i kvarten! SEEYA :) / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0