Jag var dålig, nu är jag fan sämst

Det är är fortfarande svårt att skriva om saker som inte handlar om Kina. Jag saknar det lite för
mycket. Slutpratat om det för ett tag. Det finns faktiskt andra trevliga saker här i livet (tror jag).
SOM att vi har kval på lördag eller den första kvalmatchen. Vinner vi den och sedan den
andra kvalmatchen är div2 histoira. Vore inte helt fel. Moa fyller år idag också, 18 jävla år. Grattis fan!

Jag och min psykolog är inte kompisar och inte syskon. Vi har inte varandra på facebook och jag har hennes 
mobilnummer bara för att jag måste. Vi har ingen relation, alls. Trots det är hon rätt bra 
och eftersom att hon har en lång livserfarenhet i bakfickan blir hennes ord lite mer trovärdiga.

Hon. - Det gäller att inse att allt löser sig. 
 Dör du så dör du. Du förstår, det är också en lösning. 
 
Jag borde ha blivit sinnesrubbad efter alla spårade samtal.
 Fast nej, jag var nog det redan innan.

/A,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0