Ja, vart fan är jag?

Frågar mig själv det ibland, var jag har varit någonstans. Och denna gång vet jag
faktiskt inte, iallfall inte bloggvärlden. Har typ jobbat, känns rätt skönt så man får någonting
gjort! Sökte en heltidstjänst idag, får jag den skiter jag i plugget. Har hela livet framför mig,
måste ju tjäna pengar när jag fortfarande är kapabel till det. Helgen spenderades hemma hos Elins
farmor på fredagen och på en 40års-fest i på lördagen i typ 4 timmar, sen blev det lite shopping
med Samme <3 SKULLE DÖDA FÖR EN T-SHIRT HAN köpte btw, oh gosh. Du är snygg.

Ikväll var ännu en trevlig kväll där folk samlas för att springa/gå/lunka 5 km. Det är egentligen
pisstråkigt att stå där och dela ut vatten, men med Täby FCs Damlag blir det hela ganska mycket
roligare. Laget har fått tillskott av en ny skön jävel, Sofie Maaaartin. (Tänk på Ricky Martin.)

Fia rekommenderade denna video som väl var helt okej rolig, den var fan så mycket roligare när
hon skulle demonstrera själv. Men jag gillar din inlevelse iallfall Fialotta! / J




Kommentarer
Postat av: Samme

Bra hjälpt att fynda lite tischor åt mig hun! :) <3 love you!

2010-06-01 @ 21:28:30
Postat av: Jen

haha, :D Dem passade perfekt på dig baby :) <3

2010-06-01 @ 22:03:01
Postat av: Kirri

HELT OKEJ ROLIG? bajsrolig!! ;D

2010-06-02 @ 09:32:11
URL: http://karro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0