2010/06/21 14:32

Amanda har sommarlov och hinner ändå inte skriva på bloggen, då är man jävligt poppis!
 Jag är leeeedig, skönt? Ångest. Ikväll blir det träning med Elli och Carrebarre. Tränar man
som man ska varje vecka är man förhoppningsvis rejält fit till Div 1. Ska ha med mig löpar-
skorna till Turkan tillochmed, vi ska ta oss upp 7 någon morgon och springa har jag bestämt!

Vad du än gör med mig nu och vad du än försöker säga nu så får du mig ändå.
Om du trollar bort mig långt från dig och lurar hem mig med dina sämsta tricks
så får du mig ändå. Tro att du har tröttnat på mig, ring mig sen och ångra dig
igen så får du mig ändå. För vad du än försöker säga nu så får du mig ändå.

/ J








Kommentarer
Postat av: Samme

Fräsch almanacka darling! :) <3

2010-06-21 @ 15:02:12
Postat av: Jen

Tack älskiiss :) <3

2010-06-21 @ 15:39:56
Postat av: Eroooticaaa

hejhej, har en SEXBLOGG med massa roligt att läsa om:) Och massor av kategorier så det finns säkert något som passar dig. Var inte fördomsfull nu, ge det en liten chans:)Ingen sexblogg är helt lika andras:) Tack



fina bilder :)

2010-06-21 @ 15:52:57
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Kitty

Har precis lagt upp ett klipp på bloggen, som du gärna får kolla på :)

2010-06-21 @ 16:03:16
URL: http://kittyland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig NU på min blogg och på Onsdag kanske du är en utav dom 5 finalisterna som blir med!

2010-06-21 @ 16:08:57
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0