Suprise!

Jag ville följa med, men blev rätt suktad av min nya leksak så jag stannade hemma. Välkommen hem Therese :) Det jag då har suttit och pillat med och troligtvis kommer pilla med heeeela kvällen, är ett digitalt ritbord. "Trust Wide Screen Design Tablet." En platta som man kopplar till datorn, sedan har man en penna som man ritar med helt enkelt. Har velat köpa det ett tag nu och när pappa kom hem idag hade han med sig ett hem! Det var inte det lättaste ska jag säga er, men det blir lättare och lättare hela tiden. Här är min första ritning!




Like it? Rätt nöjd.


Kommentarer
Postat av: Samme

Grym vart den gumman :) <3

2010-01-05 @ 21:29:58
Postat av: Linda

Jäävlar vad cool hassorsen ;D <3<3

2010-01-06 @ 02:06:54
Postat av: Amanda

beaFUCKINGutiful

2010-01-06 @ 09:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0