Sicken tur!


Vad skönt för dig Mands! Vann idag med 5 - 3, klara för kval.  Helt fucking amazing alltså.
Men vi får inte slappna av nu, vad vi än gör mina vänner :) Mår illa idag faktiskt, vet inte vad det
är. Samuel är världsbäst som åker hit istället, skulle egentligen åkt till honom men kändes inte så
kul att åka när jag mår konstigt. Ikväll blir det melodifestival och nått annat kul som säkert går på
tv. Ska väl gå och köpa snask också, brukar lätt blir så. Men från den 1a Mars så ska jag och Carre
bli nyttiga, vi får se hur det går. Har inte fungerat förut, men vem vet, maybe it's time to shine!

Och jag hälsar tillbaka till Astrid såklart! :) /J


Kommentarer
Postat av: carrrrrrrrrr

shit vilken tur att jag kollade nu, precis när klockan är 8! jag visste inte att det var mello :D och 1a mars gäller det, då jävlar ;)

2010-02-06 @ 20:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0