Kids


Dagis idag igen, love it. Kladdiga ungar vars största beståndsdel är baciller.  Oslagbart.
Nej men jag älskar det faktiskt på riktigt, baciller is nothing, vilket jag inte kommer säga
om en vecka när jag glider runt med svinflurran! Ska ta sprutan på måndag dock. Nog om det!
 Nu blir det jätteslappt framför tvn och sen träning. Har drabbats av det som de flesta i min ålder
 drabbas av en gång i månaden, vad kan det vara kära vänner? Den mest (nästan ialldall)
avskyvärda smärtan, BLÖÖÖÖ! Jag tackar Ibumetin och vetepåsarna iallfall, annars
skulle inte jag överleva. Inga bilder blir det nu heller, sitter vid min bärbara där
photoshop är mupp! / Jay




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0