JENFER

Jenfer är min nya stavning på mitt namn tydligen. Nadine på dagis var helt övertygad om att hon
hade stavat rätt, och man kan inte sitta och försöka övertyga en 3åring om att hon har jättefel, så
hon fick tro att hon hade rätt. Fint var det ju iallfall :) Har precis gjort klart samuel alla-hjärtans-dag-
present, Suuuuuukt nöjd. Lägger upp bild efter söndag! Här kommer lite bilder som jag hittade på
min mobilus. Träning ikväll, råtaggad som vanligt. Laddar upp med stuvade makkisar och köttbullar! / J


Kommentarer
Postat av: Samme

Klockrent å se övre halvan på amandas bild, sen ser man skorna, hehe :) <3

2010-02-11 @ 18:09:43
Postat av: Jennifer

Jaa :D mums på dig <3

2010-02-11 @ 22:33:17
Postat av: Kirri

Snygg bild på min lilla snövit, gillar! :)



Och Amanda.. så jävla het!

2010-02-12 @ 08:04:59
URL: http://karro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0