DU KAN BÄTTRE

Amanda, du behöver ju inte leta upp de bilder som är mest olika? Hade jag haft bilder på Adde
skulle jag minsann visa dig :) Somsagt,  dem är mer lika i sättet. Jävligt slappa och bryr sig typ
inte om nått, i like it! Och Adde är nog något år äldre också, så han ser LITE mer mogen ut.
Men men, Andreas Lundin = Jake, Jake = Andreas Lundin, det är min uträkning.

Jag har städat hela mitt rum, garderoberna och allt. Sen har jag städat toaletten också,
härlig syssla sådär på en fredagsförmiddag. Får hoppas att kvällen blir lite mer innehålls-
rik! Får se om amanda kan offra en kväll för att leka med mig or not. Just kiddin maaen'
Men det vore ju otrooooooligt mysig om Mands gjorde det, men det återstår att se.
Ingen press, inte alls! HÄHÄÄHÄHÄH, hejdo.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0