I'm still alive but i'm barely breathing

Johhohoh, jag andas massor. Känns som allt är som vanligt nu igen när innebandyn är tillbaka.
Allt är som det ska helt enkelt. Klippte mitt hår idag, blev bra. Men om en frisör skulle kolla på
mitt hår skulle hon först bli så chockad att hon var tvungen att sätta sig, sen säga att det
tyvärr inte finns någonting hon kan göra för att rädda det. Ska slita på det lite extra om
någon vecka, måste färga råttutväxten.  

Dagarna går, och jag fyller år om mindre än en måndad, sick.
Och många av mina vänner fyller år inom loppet av september-oktober.
SKÖÖÖÖNT!

Don't laugh at me, it's making me cry.
I know I shouldn't care about it but it
hurts me inside.
/ J



Kommentarer
Postat av: Kirri

Waaaaaow Gunn ett blogginlägg! :D

2010-08-19 @ 09:22:24
URL: http://karro89.blogg.se/
Postat av: barre

snart 20 wohohoh :D

2010-08-19 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0