Vårkanten

Det är mycket att stå i för tillfället. Hets hets, habba habba sutt sutt.
Mösspåtagning imorgon vilket ska bli JÄVLIGT kul. Najs att man har en overall
att krypa i då. Nej det har man (jag) inte. Tolle är lika dålig som jag så vi ska
låna tvillingarnas overaller som en alternativ/tillfällig lösning, bara för att.

För övrigt sitter jag i mitt fönster som jag alltid brukar göra när vintern slår över till vår
och på sommaren också för den delen. Dock är det något som inte stämmer. Det är
alldeles för tyst och inga snabba steg passerar. Jenfer, varför går du inte förbi mitt hus som
du alltid brukade göra? Jag saknar att se det där lilla krulliga rufset vid namn Teddan och
jag saknar ljudet av dina trasiga tofflor som klampar in på min veranda.  

Jag sitter här med min röda fleecetröja, mina svarta mjukisbyxor och min blåa keps.
Visst kommer du förbi med kort hår, din fula blåvita träningsoverall och dina svarta gympaskor?
Precis som för 10 år sedan.

/A,
 


Kommentarer
Postat av: Jen

Gud, jag får nästan skuldkänslor när du skriver sådär. När du minst anar det ska jag gå förbi. Men du är ju typ aldrig hemma men jag kan gå tills du är hemma och ser mig. Men blå träningsoverall, nja, kan bli svårt.

2010-04-29 @ 18:30:52
Postat av: mands

Neje, det var inte syftet. Jag skiter i vilka kläder du har, bara du kommer förbi någon gång :)

2010-04-29 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0