NICE DUUUUDES

Jag mår såååå bra just nu, även fast jag är jävligt trött och förkyld. Behöver bara tänka
på vad vårt lag har åstadkommit denna säsong så blir jag glad igen :) Hopppas det sitter
i ett tag till alltså, då kommer livet vara jävligt skönt. Då var det Division 1. Det är fan större
än Division 2 (NÄÄHÄ?!), större än DM, större än SM, större än störst. Jag är så sjukt jävla stolt
över vårt kära Täby FC. Nu åker vi och vinner Falun också så vi kan bli en smula gladare än
vad vi redan är.

Ikväll blir det Avatar för andra gången, denna gång i 3D. Kommer bli en helt ny upplevelse!
Är somsagt trött, så trött att jag skulle kunna somna ståendes på händer. Men som Fia sa, det är en
 kväll i mitt liv + att vi måste fira vinsten. Malpal var ju egentligen den enda som firade ordentligt
nu är det våran tur med en myskväll! Fast jag anklagar inte Malin, har man en champangeflaska i
bilen så har man. Man kan ju inte bara låta den sitta där i baksätet.

Inte för att jag är Bajare, men just idag är jag stark, just idag mår jag bra. / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0