Kväll



Jag struntade i att träna idag, men åkte dit ändå för att slippa ha tråkigt hemma.
Efter fem minuter ville jag hem. Det var svinkallt. Som tur var ringde Adde och
frågade om jag ville åka med i bilen när han övningskörde. Äntligen får
jag skratta åt Adde när han kör som en kratta istället för tvärtom,
tänkte jag...
Så jag satte mig i bilen och förväntade mig kaos, ett jävla helvete rent ut sagt och skratt
på det. Det tog en halvtimma innan jag fick skratta, men då var det tack vare ett sms.
Det var femte gången idioten körde och han körde nästan felfritt.
Vid min femte körning satt jag i bilen (som stod på en tom parkering) och letade
efter kopplingen. Äckligt.

/A,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0