Hets

Inte skönt med pollen Jens. Du får komma över och hämta Addes supermedicin, den
hjälper tydligen. Fast det är nog bara psykiskt som med all medicin.

Studenten börjar närma sig och jag panikar rent ut sagt. Hörde jag klänning?
Jag har lovat att ha det. Vill inte ens tänka på hur obekväm jag kommer känna mig.
På skivan i söndags hade jag strumpbyxor, det tog 20 minuter att ta på skiten och
det var inte värt en sekund eftersom att det var det äckligaste jag någonsin haft på mig.
Fast alla ni som har tjatat, ett löfte är ett löfte. Dock kan ni glömma att jag tänker ha klackskor. 

Studentens outfit: 



/A,


Kommentarer
Postat av: Jen

prövade ju dem förra sommaren, funkade inte ._.

2010-04-27 @ 18:09:05
Postat av: amanda

så var det ja... jag ska nog hitta en lösning ;)

2010-04-27 @ 20:29:20
Postat av: Jen

Mina fungerade förra sommaren, får se om dem gör det iår. Annars sliter jag ut ögonen och lägger i en liten burk där pollen inte kan komma åt dem. Och skär av näsan och lägger den i en annan burk. Så har jag dem där under dagarna. Sen kan jag sätta tillbaka dem när jag är inomhus.

2010-04-27 @ 20:54:25
Postat av: amanda

hoppas på det då. fast det vore nästan roligare om det inte fungerar... jag skulle vilja se dina ögon i en burk ;) jag tror samme hade uppskattat det också!

2010-04-28 @ 00:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0