habba hubba

Jag är stupfull trots att jag inte har druckit en droppe alkohol. Den är lite jobbig.
Idag när jag satt på bussen och stirrade ut genom fönstret som en annan deppig
nolla hörde jag massa fniss. Det visade sig vara en liten unge som satt och läste Harry fucking Potter
och bet på en blomma. Det var inget märkvärdigt egentligen jag vet,
men jag kunde inte sluta titta på henne. En sak om hon vore gullig, men hon var verkligen ful
och inte kunde hon matcha sin kläder heller. Hon var så inne i boken att hon skrek och skrattade
som att hon vore ensam på hela bussen. Jag gillar inte barn i allmänhet, men det var något
med den där ungen alltså. Konstigt det där, hur mycket jag beundrar allt som inte är normalt.

/A,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0