Frågan är typ svaret

HEJ! Här är jag, precis här. Jag har sprungit (snarare krypit) omkring ganska mycket
idag och har därför inte haft tid att skriva. Det blir så ibland.

Ska vi snacka minnen Jenfer? Inte alla kanske, men en liten del.
Igår kom den väntade grusbilen. I alla år har den varit kopplad till våren och
allt vad som innebär med denna årstid... Du, jag och vårt följe vaknar upp ur idet.
Fotbollen får äntligen luft i sig. Skridskorna byts ut mot inlines, mössan mot kepsen
och ja, hela köret. Jag kanske borde beskrivit det i dåtid med tanke på att det var
några år sedan. Kommer du ihåg när du brukade komma skuttandes med en
matbricka så att vi kunde äta tillsammans? Det var tider det.

P.S Anledningen till att jag trodde att du var en kille var delvis utseendet, men
är man omänsklig på alla idrotter kan man inte vara en tjej.
Åtminstone visste jag inte det då.

A,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0