CAPERIO

Idag blev det Caperiomatch efter jobbet, vinst för en gångs skull när jag är där och kolla.
Har precis duschat och ska väl lägga mig snart, börjar 07.15 imorgon. Verkar inte bli några
träningar den här veckan heller ._. Börjar ju känna av lite abstinens, finns inga plåster eller?

Nedanför är bilder från hotellet dit jag och Samme hade tänkt åka. Beror på hur det blir med
semesterveckorna! Men blir det hit blir det inte bättre än så. Skulle dock bli lite förvånad om
jag kom in på hotellrummet och det låg en stråhatt med en blå skarf på sängen. Men om det
sker så ska jag gå ner och tacka personalen personligen. Myspys kommer det bli iallfall. 

I love you / J 



Kommentarer
Postat av: Samme

Mycket najs hotell du hitta! Jag älskaj dij med! <3

2010-04-13 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0