Booowling

Blev en omtumlande ikväll igår. Började med att jag kände mig rejält dum när
vi åkte till Sickla och jag hade glömt mitt pass. Då kom såååklaart inte in. Men vi
åkte in till stan istället och spelade på nått mysigt ställe, Rock n' Bowl hette det tror jag.

Linda började svagt, Jag började lite mindre svagt, Samuel började starkt och Fia
började ännu starkare. Linda ryckte upp sig med sina turkosa vinnarklot och jag fick
på en jääävligt bra serie av någon anledning. Alla var duktiga, men precis som jag sa
skulle jag gå och vinna, vilket jag gjorde! WHOHOHO. Fast det var inte höjdpunkten.
Det var mest att bara umgås, bowla och åka bil i fina kvälls-stockholm. Tack för
en bra lördagkväll, så bra det kan bli. / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0