ÄNTLIGEN

Usch för dålig uppdatering, men så blir det ibland. Igår jobbade jag hela dagen i Slottshallen.
Efter det tränade vi i 1,5 tim, sen var det bara hem och duscha för att sedan åka till Kista C. Så
jag har ju mina skäl och även fast vi är så jääävla kända, så kommer inte bloggen i första hand :)
Kista somsagt. Blev käk med Mallan och Gunnar, mycket majsigt! Starkt som satan, doooog typ.
Sedan blev det lite shopping för Malpal, mötte upp Fisen, Lise och Amanda för att se Bountyhunter.
HELT OK FILM, sådär-rolig lixx :) Sen bar det hemåt. Och för att hålla med Mands gillar jag också
cykelresor kl 1 på natten. Oj vad somrigt det var.

Idag åkte jag till Slottshallen för att göra mina vänner sällis. Sedan hörde Fia av sig om att dem
skulle ta en tripp till Outlet vilket lät sjukt lockande så jag hänkade med mina kära vänner! Blev
shopping för vissa, käk för alla och maaaassa skratt. Ikväll har vi bara sett film, GoneBabyGone!
Den var skoooeen. Nu är jag hemma och önskar att jag hade några bilder att fibbla med men det
har jag ju inte. Men vill man se bilder från idag kan man gå in häär >> www.lifeofcalill.blogg.se

Puss på nosen & tagga till nu. / J

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0