4 o'clock in the morning

Träning idag. Love it. Faktiskt. Sådär lagom jobbigt och sådär lagom härligt
väder. Imorgon blir det troligtvis grilling med min älskling och massa andra
sköna typer. Fick reda på idag att jag får jobba en vecka till på dagis i sommar,
suuuuper! Det är en som ska sluta också, så om jag inte kommer in på plugget,
så hoppas jag att jag får jobba på dagis sen. Men om jag inte får det, då är jag
jättearbetslös :)

Ibland kommer det låtar som man bara kan dö för. Man ska inte behöva lyssna
på dem 10 ggr innan dem är bra. Dem fastnar och dem stannar kvar. 

Thriving Ivory - Angels on the moon
Journey - Don't stop believing
Ellie Goulding Ft. Erik Hassle - Be mine
Lars Winnerbäck - Jag är hos dig igen
Melissa Horn - Kungsholmens Hamn
Train - Hey soul sister
Coldplay - The scientist
Jason Reeves - Never find again

Och denna, älskar:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0