Jag vill...

Jag vill ha sommar nu. Jag vill vara ute sent på kvällarna utan att frysa.
Jag vill grilla utan att behöva ha infravärmen på. Jag vill kunna åka longboard överallt.
Jag vill åka till Turkiet med min Samuel. Jag vill tillbringa min första riktiga sommar med mina
nya älskade vänner Fia och Kirri. Jag vill tjäna pengar och göra av med dem. Jag vill gå barfota
i gräset. Jag vill spela fotboll på ängen. Jag vill åka båt. Jag vill åka inlines. Jag vill cykla. Jag vill
att glassen ska smälta när jag äter den. Jag vill vara vaken tills solen går upp. Jag vill fota. Jag
vill skratta. Jag vill bli så brun jag kan bli. Jag vill gå i shorts och flipflops. Jag vill lyssna på musik
i solen. Jag vill känna sanden mellan tårna. Jag vill leka med waboobabollen. Jag vill att mina
ögonbryn ska bli så blekta att dem inte syns. Jag vill behöva sätta på mig solglasögonen varje
dag. Jag vill bränna mig. Jag vill fiska. Jag vill känna lukten av solkräm. Jag vill vara. / J



Kommentarer
Postat av: Linds

Jaha så det är bara kirri och fia som får vara med och leka, schysst! :(

Men ååååh jag vill också, allt!

2010-05-10 @ 12:18:27
Postat av: Jen

Men lägg av dåååå :) Inte så jag menade. Trodde du visste vid det här laget, efter 18 år, att du var inräknad!

2010-05-10 @ 17:34:07
Postat av: carre

hahah var påväg att kommentera också, men sen läste jag "första" :P hoppas jag också var inräknad ;)

2010-05-10 @ 19:02:28
Postat av: Karro

Vi ska ha den första och bästa sommaren tillsammans, alla fem :)

2010-05-10 @ 20:02:30
URL: http://karro89.blogg.se/
Postat av: barre

sounds wonderful! :)

2010-05-10 @ 21:31:25
Postat av: Jen

Klart du var barre :)

JAAA! tack för att du förstår kirri :P

2010-05-11 @ 20:40:26
Postat av: Linds

Nej kommer inte att hända. Jag vill ha mitt namn där. SKOJA ju klart att vi ska, myspys! :)

2010-05-12 @ 13:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0