Google är inte bra

Googlade på "Jensen originalare kunskapstest". Man vill ju vara beredd om man
kommer dit. Hittade det här blogginlägget:

"Jag har fått kallelsen till antagningsintervjun nu. Förstår ni vad det innebär?!
Jag har gått vidare!! Till på torsdag ska jag ha färdigställt arbetsprovet, skrivit en redogörelse
för val av metod och material, pluggat till förkunskapstestet, förberett mig för intervjun. För det
är då det gäller. Hade jag inte varit så trött hade jag förmodligen redan exploderat av nervositet,
men nu får det vänta till imorgon."

Oh lord. Har aldrig gjort något illustrativt på beställning. Oh gosh. Jag dör.
Ge mig fantasi någon, nu? / J


Kommentarer
Postat av: lucke

Fin blogg du! :)

2010-05-20 @ 15:27:38
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0