Fialotta 21

Igår var det valborg och en jävligt bra valborg på många sätt och vis.
Fia fyllde 21, kvällens höjdpunkt! VIP på 360 med Lips, var ju kungligt.
En härlig kväll med bara massa goa glada människor som avslutades
med en french hotdog och en promenad på 40 min. Mamma kom in
till mig och Samson imorse, "Har ni ätit vitlök eller?"

Snart blir det två billys panpizza och cola, sedan blir det bowling
och grill ikvällert. Måste nog vara den bästa helgen på jävligt länge.

Grattis igen min älskade vän, <3 / J


Kommentarer
Postat av: Fia

va bästa födelsedagen för alla mina närmaste vänner va med och kvällen va helt grym :D <3 och har verkligen varit bästa helgen på länge :)

2010-05-02 @ 16:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0