A beautiful mind

Drömmar känns jämt så verkliga. Det är inte förrän man vaknar som man märker
det konstiga med dem. En liten tankenöt det där. Usch.

Jag var i stan en snabbis för att fika med nördarna från klassen, men det
blev mest cigarettmissbruk för min del. Kärring, det går inte så bra.
När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på A beautiful mind. Det var
första gången jag såg den och jag kan inte förstå att jag inte har kollat på den tidigare.
  Bra jävla film. Nu över till något helt annat. Studenten närmar sig. Det var nog allt
jag tänkte skriva om det. Ni som förstår vad jag menar förstår. Ni andra,
 ja, ni kan ju alltid försöka förstå. Typ. 

Jenfer, var i helvete är du?
/A,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0