YOU MAKE MY DAY

Torsdag imorgon, skönt att veckan snart är slut :) Har gått jeedrans snabbt, beror väl på att
man gör någonting hela tiden. Hinner inte ens komma hem innan det är träning igen. Men tråkigt
vore väl annat, skulle inte klara av att inte göra någonting. Hektiskt ska det vara, precis så där lagom,
att man nästan inte hinner med allt man vill göra men lyckas på något sätt hinna med allt ändå, get it?
Kommer ihåg när jag tappade känseln i halva ansiktet dock. Dem sa att det berodde på stress, vilket det
mycket möjligt kunde göra. Det ska aldrig få hända igen, usch vad det var inte-roligt. Något som däremot är
roligt(?) är att min snälla Mami kom in i mitt rum och sa att hon hade beställt den här åt mig, Lövely!

Man tackar man tackar bästa mamma :) I LOVE YOOU!




När jag läste Kirris blogg idag fick jag genast inspiration att säga att jag älskar er alla. Min käraste pojkvän
och mina bästaste vänner. Ni gör min vardag! Love yall'! I'm out / J


Kommentarer
Postat av: Samme

Här får man kläder från höger å vänster (:



Sicken tur att du älskar oss alla <3 Lööööv ya!

2010-03-24 @ 22:12:20
Postat av: Ma

Hoppas tröjan passar. Love you, världens bästa dotter. Puss Mami

2010-03-25 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0