I'M BACK

Hemma från den spontana resan till Åre med Spank.

Dag 1. Vi åker bil upp till Åre. Anke sover i i säkert 6 timmar. Så i brist på annat läste jag min
första ELLE-tidning. Trodde inte att jag skulle tycka om den, men den visade sig vara över förväntan.
Dag 2. Skidor. Skidor. Skidor. Lite anke-liftar.
Dag 3. Mer skidor + en rolig after skii. Så jävla tagg. Klasse blir även påkörd
i backen och bryter två revben. Besök på sjukhus.
Dag 4. Ja, skidor igen. Spank vågar sig på hoppen. Jag hann fota några hopp och det
ser ut som att hon är ett riktigt proffs. Eh. McAnk fick ont i örat så vi besökte sjukhuset. Igen.
Jag och Magnus sitter i väntrummet då en liten tjej börjar prata med oss. Hon hade ramlat och 
snurrat 6 varv och sedan skadat benet. En stund senare går det förbi en kille med gipsad arm.
Hmm. Jag tror att det var kul för personalen att få in en person med besvär i örat.
 Lite omväxling sådär. 
Dag 5. Skidor och sol. Mycket bra. Sedan tåg hem, värdelöst.
  
 Eloge till Jenfer som tog hand om bloggen.
/A,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0