SALMING KICKZONE NEVER TO BE SEEN

Skulle ha investerat i en ny klubba igår, så jag kunde lämna tillbaka klubban som jag lånat av min tränare. Men icke sa nicke, Salming Kickzone är schluut överallt. Finns väl på Assist såklart men har inte orkat ta mig dit. Tror jag väntar till nästa säsong, är trots allt inte många matcher kvar nu. Sitter in tha sofa i väntan på Mallanbrallan, ska börja fibbla med vårat reportage om superstjärnan Elin. Sen har jag tänkt att Malin ska laga hamburgare ikväll, får se om hon har tänkt samma sak som jag :) Ikväll är det återigen träning, som alltid, men jag gillar det. Skulle bli sjukt uttråkad om jag inte spelade Innebandy, skulle nog ta död på mig själv faktiskt. Allt som jag behöver för att må bra finns i Täby FC, förutom min pojkvän och min familj. Rätt bekvämt att ha allt på ett och samma ställe. Är otroligt skönt att åka till en träning och veta att det finns en jävla massa människor där som kommer göra en glad. /J,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0