Horrokrux

Det var en riktigt rolig "klassfest" hos Viktor igår. Klassfest är verkligen ett mysigt ord btw. Ska
lägga upp bilder senare för HEJ vad det togs kort igår. Fisken var min trogna fotograf-partner. Trots att hon höll
kameran lika mycket som jag lyckades hon ändå vara med på majoriteten av alla bilder. Det måste
vara en dold talang hon har.

Vinst idag var det ja. "Brabrabra" som Axel skulle sagt (min gamla svenskalärare).
Nej, dags att lägga ifrån sig datorn och mörda lite människor. Jag planerar att
bli odödlig nämligen. Dela upp min själ lite här och där. Busenkelt.

/A,


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Alla har sina dolda talanger...... :D

2010-03-01 @ 23:53:21
URL: http://www.viktorialy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0