1 H & 12 MIN

Japps, det är så lång det är kvar till nyttigheternas tider drar igång. Och tro inte att
det är nån jävla bantningskur, för det är det verkligen inte! Det skulle jag aldrig lyckas
med fo sho. Ska bara dra ner på onyttigheterna lite, för mig och mina tänders skull. 
Åt kakor idag, kändes nästan som sista gången även fast det inte är det. Ballerina
Kladdkaka, oh my alltso. Den var mumsfillibabba! Obligatoriskt: doppa i mjölk.

Imooorgon, ännu en arbetslös vardag, eller arbetslös är jag ju faktiskt inte. Men
ledig är jag. Får se vad dagen har att erbjuda, är ju inte allt för spännande att
vara hemma faktiskt. Träning imorgon kväll, livar ju alltid upp min lite tråkiga
vardag. LOVE YA TÄBY FC <3 Peace / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0