03.54 - BRAAAK

 BRAAAAAK!
Samme: Vafan hände?!
Jag: Sängen är sönder.

Upp och laga.

Samme: Det här var ju en kul syssla, 03.54 älskling.

Yes, det var vår natt det. Sängjäveln gick sönder, tog 10 min att fixa.
La mig försiktigt ner igen, 2 sek senare, BRAAAK. Orkade inte gå upp igen,
där sov vi på en madrass med 25 graders lutning. Kan inte bli bättre :)
Snart är det träning, ska käka middag nu. Börjar få lite ont i halsen,
får hoppas det inte blir värre! En tanke till sjuklingen Barre. <3

/ J


Kommentarer
Postat av: Samme

Man vart ju lite sur när den pajjade direkt igen, men vi krigade på bra där ett tag ;D haha! <3 Love you!

2010-02-17 @ 18:35:28
Postat av: Kirri

Jag ber om ursäkt! :( Du har alldeles för feta vänner jenfer..

2010-02-18 @ 08:08:08
URL: http://karro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0