JAG ÄR TILLBAKA MINA KÄRA TROGNA LÄSARE!

Hah, jag har nog gjort allt man inte ska göra för att behålla sina läsare. Men om det är någon som fortfarande kikar in ibland så ska jag inte gör dig/er besvikna. Kom precis hem från Barcelona! Vilken jävla stad alltså. Jag är ingen utomlandsmänniska, en vecka om året räcker för mig. Men efter Barcelona känner jag helt annorlunda. Skulle lätt kunna jobba i flera år och spara pengar för att sedan vara där en längre tid och inte göra någonting vettigt. Fast sola, shoppa, äta god mat och longboarda är ju väldigt bra för själen. Nej, det var helt underbart faktiskt. En drömmars stad.




Kommentarer
Postat av: Ma

Du är bäst dottern min. Att du hunnit lägga ut alla bilder..tack för en fin resa gumman. Love you. Ma

2011-05-13 @ 22:52:35
Postat av: Mallan

Du och jag åker till Barca nästaaaa!

2011-05-16 @ 20:18:42
Postat av: Cizzi

Woooohoooooo äntligen! :D



Barcas flygplats är galen, maken till ren :) Nog renaste golven jag sett nånsin på en flygisplats, helt sjukt!

2011-05-17 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0