Fem år

Min kärlek och jag firade fem år fredagen den 13e. FEM ÅR! Känns som vi nyss firade sex månader. Samuel hade planerat massa mys, började med att vi gick på restaurang i Sunbyberg. Ryggbiff med pommes, sjuuuuukligt gott! Sedan gick vi upp till lyan där han hade champagne, jordgubbar och min favorit marabou frukt och mandel. Där satt vi och myste och såg på Talang. Det var precis som jag ville att vår femårsdag skulle vara, helt perfekt. Sen var det ju mindre trevligt när samme tittar in mellan skynkena till sovalkoven 08.51 och säger, "GODMORGON, GODMORGON! Nu ska vi upp, jag är pigg!" Tog ett tag innan jag tog mig upp ur sängen men vad gör man inte för scrambled egg n' bacon? WHOHOH. Sikken grabb man har :) Jag älskar dig Samuel <3


Kommentarer
Postat av: Samme

Lite seg på att läsa här...men..

Jag älskar dig Jennifer, you and me :) <3

2011-05-23 @ 06:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0