Det går bra nu kompis

Jordgubbssaft och mariekex är så underskattat.

Ännu en dag förbi, och ännu en dag närmare jordens undergång. Känns lite märkligt faktiskt. Därför gick jag och Nico hand i hand på gården idag eftersom vi inte har så lång tid kvar tillsammans på jobbet. Känns ju trist, men det finns en mening med allt och även det faktum att vi kommer förintas inom kort. Så, alla som älskar mig, och vill spendera sina sista timmar med mig, kan komma till mig innan 17.45 på lördag så kan vi tillsammans vänta in detta skrämmande ögonblick. Gosh. Folk sitter seriöst och planerar sånt här! Hur kan man förbereda sig för jordens undergång? Har fastnat i den tanken och har ingenting annat vettigt att skriva så det får bli så jävla boring som det här inlägget hittills är. Först tänkte jag att jag skulle göra något som gick till historien,  typ råna en bank naken. Men det finns ju ingen historie kvar om allt förintas, så det är ju helt värdelöst. Förhoppningsvis kommer jag aldrig uppleva detta, eller iallafall inte veta om i förväg att jorden kommer gå under, så nu släpper jag den tanken!

Imorgon är det förskolans dag och jag får äntligen kliva i mitt andra jag, Jen - The Cow. Det var alldeles för länge sen och jag tror att Cow är rätt arg på mig för att jag bara har låtit honom ligga och skräpa. Men imorgon blir vi ett radarpar igen för att göra förskolan osäker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0