Alldeles för stark för ert bästa

Oj vad vältränad man är. Det är nästan farligt för andra människor att vara i närheten av mig. Jag kanske bara ska klappa lite fint, men istället blir det värsta snärten på personen i fråga för att jag inte kan hantera min oändliga stryka. Jag kanske bara ska hålla handen, men istället bryter armen av människan. Så alla ni som inte vill skada er borde hålla er minst två meter ifrån mig 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan, 365 dagar om året. NÅT. Usch vad man känner sig svag. Styrka har aldrig varit min starka sida och jag önskar ju såklart att jag var lite starkare än jag är. Men så länge inte innebandyn lider av att jag är lite halvslapp på den fronten så gör jag bara det jag behöver, alltså det Malin säger åt mig att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0