What happened to André?

The day we've all been waiting for is finally here! Ni har säkert inte en aning om vad jag pratar om. Men jag har väntat, och väntat, sett repris efter repris i hopp om att det någongång kommer en ny säsong igen, vilket det oftast gör. Ett program fyllt av lycka, sorg, vinnarinstink, catfights och jävligt  balla verk. Uppdrag utan dess like där det omöjliga görs möjligt, där haute couture föds, där drömmar krossas och förverkligas. Programledaren är Heidi Klum med gästdomarna Nina Garcia och Michael Kors. Om ni inte har listat ut det ännu får ni inte vara med på min lista över "människor värda att umgås med", eller så får ni det för jag inte klarar mig utan er. Men det är kul att låtsas vara den där tjejen som klarar sig själv för en stund. Programmet jag talar om är såklart, solklart, givetvis Project Runway. Blir alldeles varm bara av tanken på det. Det är ett riktigt mysprogram och jag som är in love with kläder kan bara inte inte skita i att kolla på det. Och den sjukaste tajmingen också, våra måndagsträningar är schlut och Project börjar idag. Det måste vara ödet.

Och älskade Tim Gunn. Han är en sådan lärare man skulle vilja ha i sitt huvudämne. En riktig mysgubbe! En dag kommer jag vara där i en klänning gjord av äggskal med ett strutsägg på huvudet och transplanterade fågelfötter, blir jag inte antagen då kan jag ju iallfall sitta på grenar och släppa en jäkel på Michael Kors.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0