Farewell our dear friend

På fredag åker denna intelligenta pingla till Italien för att plugga järnet! Och jag glömde säga hejdå. Vad är jag för en människa? FÖRLÅTER DU MIG? Usch. Du vet att vi älskar dig supermycket och vi älskar dig nu när du åker och kommer att älska dig ännu mer när du kommer hem. Du är vår solstråle i vintermörkret, vår friska fläkt i sommarvärmen och vår, bara vår, Johanna Andersson. Och Simons förstås! Men vi kan väl få dela? Hoppas du får det superbäst och att allt går bra. Är så glad att du kommer tillbaka till oss sen för vi behöver dig, både som spelare och glädjespridare. Vi ses om tre månader kära du, sen äger vi sönder Div 1 nästa säsong! Puss på dig :)





Kommentarer
Postat av: Jojjo

Tack underbara du! Jag blir alldeles rörd!



Längtar verkligen tills nästa säsong, shit va bra vi kommer vara då! Är så glad att jag börjat spela hos er, det är så fantastiskt kul!



Nu blev det många utropstecken :) Ta hand om dig, love you back, puss!

2011-03-03 @ 08:14:34
Postat av: Karro

Helt sant! DU är bäst jojjo! Längtar tills du kommer hem igen innan du ens åkt..

2011-03-03 @ 15:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0