Bad Jennifer, bad.

5 dagar sen. Har faktiskt inte haft tid. Tycker det är skitkul att skriva så det är inte det som är problemet. Idag var jag i Kista med Malin, supermys! Kom hem med världens snyggaste vårskor som jag ska försöka spara tills slasket är borta. (Vi vet ju alla hur det kommer att gå.) Köpte också ett svart linne och några trosor som behövdes. Var rätt skönt att man inte hittade mer än så, men skulle ju varit kul om man kom hem med lite mer :) Prövade dock ett par jeans som var heeelt insane, G-star såklart. Och priset var ännu mer insane, 3899 coronas!!! Hör ni? Är det ens möjligt? Måste fan varit polerade med något jävligt dyrt. När det har varit rea på dem, och rea på rean, då kanske jag kan köpa dem :) Trist bara att G-star aldrig har rea, allt bara är borta helt plötsligt! Nu blir det big brother innan jag ska sova, börjar tidigt imorgon. Puss på er gullegrisar. / J


  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0